هاشور ابرو و انواع آن

تاتو ابرو روشی سنتی و ابزاری برای خوش حالت کردن و تغییر در ابرو می باشد روش مدرن تر آن یعنی هاشور ابرو با شکلی متفاوت توسط متخصصین در سالن های آرایشی در حال اجرا است. در واقع هاشور برخلاف تاتو فقط روی بخش های از ابرو توسط افراد با تجربه برای خانم های که علاقمند به ابروهای پرپشت و قرینه هستند به دو صورت میکروبیلدینگ و میکروپیگمنتیشن قابل اجرا است.

هاشور ابرو چه فرقی با روش قدیمی(تاتو ابرو) آن دارد؟

تاتو یا همان نقاشی روی پوست برای کاشت از رنگدانه های که جلوه مصنوعی به ابرو می دهد برای زیر پوست استفاده می کند در صورتیکه در روش جدید یا هاشور ابرو رنگدانه ها استاندارد تر و طبیعی تر توسط دستگاه های مخصوص به لایه پوست وارد می شوند.

همین امر موجب آن شده خانم ها برای زیباتر شدن چهره شان به سمت هاشور و تکنیک های پیشرفته آن بروند.

بیشتر بخوانید :

انواع هاشور ابرو

هاشور ابرو به دو دسته تقسیم می شود که هر فردی می تواند بسته به نیازش آن روش را روی ابرو خود اجرا کند.

میکروبیلدینگ ابرو

از ظرافت و طبیعی بودن این روش نمی توان غافل شد اگر دنبال پهن کردن ابرو هستید آن هم بصورت حرفه ای این روش را امتحان کنید.از دیگر مزایای این روش:

آسان پاک شدن هاشور برای تغییر فرم ابرو

انجام آن بصورت دستی و با دقت بالا توسط قلم بسیار ظریف

تزریق جوهر به داخل بافت پوست نه عمق آن و در نتیجه درد کمتر

قرینه شدن ابروها و حالت دادن به تاج ابرو

هزینه کمتر نسبت به روش میکروپیگمنتیشن

میکروپیگمنتیشن ابرو

و باز هم ظرافت و طبیعی بودن این روش زبان زد است اما اگر دوست ندارید از قلم دستی و سوزن برای تزریق رنگدانه استفاده کنید میکروپیگمنتیشن بصورت دستگاه های مجهز به کارتریج استریل بجای سوزن و با دقت بیشتری در خدمت شما می باشد.

ضمناً به دلیل امکان تنظیم سرعت موتور دستگاه کیفیت و دوام رنگ ها خیلی بیشتر است، از دیگر مزایای این روش:

طراحی مناسب با کمترین لرزش

استفاده از رنگ های استاندارد و کاهش حساسیت به رنگ‌

ماندگاری بالا تا ۲ سال

برگزاری دوره های آموزش آرایشگری فشرده طراحی زیبا ابرو در مدت زمان کم توسط متخصصان مجرب سالن الماس نشان با ارائه مدرک فنی حرفه ای انجام می گیرد.

لیفت مژه چیست؟

مژه ها یکی از اجزای مهم صورت هستند و به طور مستقیم روی زیبایی خانم ها تاثیر میگذارند. هرچه مژه ها بلند، ضخیم و فر باشند، ظاهرا زیبایی یک شخص هم بیشتر میشود.  اما همه مژه های بلند، ضخیم و زیبایی ندارند. چاره این افراد برای زیبایی بیشتر انجام کارهایی مثل کاشت مژه مصنوعی، اکستنش مژه یا استفاده از مژه های مصنوعی است. علاوه بر این چند روش، لیفت و لمینت مژه نیز میتواند به زیبایی و حفظ ظلاهر مژه ها کمک کند. ما در این مقاله قصد داریم به شما این دو روش زیبایی مژه را آموزش دهیم. با ما همراه باشید تا آموزش لیفت مژه و آموزش لمینت مژه را به صورت مرحله به مرحله مرور کنیم.

لیفت در واقع یک کلمه انگلسی به معنی بالا کشیدن است. وقتی میگوییم میخواهیم لیفت مژه انجام دهیم یعنی میخواهیم مژه ها را کمی بالاتر بیاوریم و یک حالت فرمانند و بلندی به آن ها بدهیم. ما به جای اینکه با فرمژه اینکار را انجام دهیم با کمک یک سری سرم و مواد خاص اینکار را ترتیب میدهیم.

بیشتر بخوانید : آموزش اکستنشن مو

لمینت مژه چیست؟

بعد از اینکه مژه ها را بالا بردیم، با کمک یکسری مواد دیگر که عموما کراتین و یا ژلاتین هستند، به پررنگ تر شدن و ضخیم تر شدن مژه ها کمک میکنیم. لیفت و لیمنت را معمولا با هم انجام میدهند. برای همین ما قصد داریم آموزش لیفت و لمینت مو را با هم در این مقاله مطرح کنیم.

فواید لیفت و لمینت مژه؟

  • کمک به بهود سلامت و ظاهر مژه ها
  • بلندتر شدن آن ها
  • مژه ها قوی تر میشوند
  • افزایش انعطاف پذیری
  • حدود ۲ ماه ماندگار است و در این مدت شما نیازی به هیچ فرم مژه ای نیاز ندارید.
  • رنگ شدن مژه و افزایش جذابیت آن ها
  • باز شدن چشم ها و بهبود دید

و ….

مواد و لوازم مورد نیاز برای لیفت و لمینت مژه

  • بیگودی یا پد سیلیکونی
  • سرم شستشو دهنده مژه
  • سرم لمینت
  • رنگ مژه
  • کراتین
  • براش کوچک

دوره تخصصی آموزش لمینت مژه و لیفت آن

اگر فکر میکنید این آموزش آرایشگری  برای شما کافی نیست حق دارید! زیرا این آموزش تنها مصرف خانگی دارد و فقط با ابتدایی ترین مواد انجام میشود. اگر میخواهید اینکار را به صورت تخصصی انجام دهید و حتی در کنار آن کسب درآمد کنید، میتوانید در دوره آموزش لیفت و اکستنشن مژه الماس نشان ثبت نام کنید. شما بعد از گذران این دوره زیر نظر بهترین مدرسان کشور، میتواند مدرک حرفه ای دریافت کنید و هرجای دنیا که خواستید با آن کار کنید و پول در بیاورید. برای اینکه در این ورد اطلاعات بیشتری بدست بیاورید روی این لینک و برای تماس با ما از طریق شمارهای تماس درج شده در سایت اقدام کنید.


مراقبت شبانه پوست

آموزش پوست که هر شب باید تکرار شود به ترتیب شامل:

۱_ استفاده ازپاک کننده پوست به نام شیر پاک کن

۲- تونرToner: به معنای متعادل کننده چربی پوست است.

۳- مرحله سوم رژیم شبانه شما ژل الفاهیدروکسی اسید ۱۵ درصد

مرحله ی چهارم مراقبت پوستی شبانه شما شامل یکی از موارد زیر است:

۴- درمان ضد جوش یا ضد اکنه در صورتی که پوست شما دارای جوش های ریز زیرپوستی یا جوش های درشت است.

۵- کرم های روشن کننده در صورتی که پوست شما دارای لک و یا کک مک می شود.

بیشتر بخوانید : آموزش گریم

سرم ضدچروک

توجه: اگر پوست شما همزمان جوش و لک دارد می توانید هر دو کرم را با هم یا به صورت یک شب در میان استفاده کنید

رژیم روزانه پوست که هر روز صبح پس از برخاستن از خواب انجام می شود :

پس از شستشوی صورت با اب ولرم

۱_ استفاده از cleanser

۲- استفاده از Toner

۳- استفاده از مرطوب کننده یا moisturizer

۴- استفاده از ضدافتاب با spfحداقل ۳۰

لازم به تذکر است که افرادی که پوست چرب دارند باید همواره از محصولاتoil free استفاده کنند

۵- در نهایت اگر مایل به استفاده از محصولات ارایشی هستید می توانید در این مرحله استفاده کنید

به طور کلی پوستهای دارای جوش زیرپوستی بهتره تا حد امکان کرم پودر و پن کک کمتری استفاده کنند

ما از طرف آموزشگاه آرایشگری الماس نشان زیبایی دو چندان را برای شما آرزومندیم

رفرنس : دوره های آموزش آرایشگری الماس نشان

خطرات خرید و فروش طلای دست دوم

خرید و فروش طلای دست دوم در بین بسیاری از مردم ایران رواج دارد چون یکی از روش‌های امن برای سرمایه‌گذاری مالی است. حالا برای اینکه بهتر بدانید مزایای خرید طلای دست دوم چیست و چه قوانینی دارد از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای مطلب با ماه همراه باشید.

با اینکه بازار خرید طلا دست دوم بسیار داغ است اما خرید و فروش طلای دست دوم خطرات و مشکلاتی هم دارد که باید به آنها توجه داشته باشید. مثلاً امکان دارد طلای دست دومی که شما می‌خرید تقلبی و فاقد اصالت باشد. یعنی ممکن است زیورآلات مس یا نقره را با طلا آبکاری کنند و به جای زیورآلات طلا به شما بفروشند. در این صورت، شما نمی‌توانید از خالص بودن طلای دست دوم مطمئن باشید. یا حتی ممکن است برخی از طلافروشان بدلیجات ۱۷ عیاری که در سال‌های گذشته تولید شده را به عنوان طلای دست دوم و طلای بدون اجرت به شما بفروشند. بنابراین شما باید حتماً از مغازه‌های معتبر طلای دست دوم بخرید که سرتان کلاه نرود. پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه جنس تقلبی را به جای اصل به شما قالب نکنند، قبل از خرید مطلب آموزشی تشخیص طلای اصل از بدل با ۱۲ روش کاربردی و دقیق را مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید :

از دیگر خطرات خرید و فروش طلای دست دوم هم می‌توان به انتقال بیماری‌های پوستی اشاره کرد. بنابراین، اگر طلای دست دوم خریداری کردید و قصد استفاده از آن را داشتید حتماً قبل از استفاده، آن را ضدعفونی و تمیز کنید.

حتماً طلای دست دوم را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید تا مطمئن باشید که دزدی یا قاچاق نیست و طلای تقلبی را جای طلای اصل به شما نفروخته‌اند. توجه داشته باشید که برای خرید طلای دست دوم نباید کارمزدی پرداخت کنید. اگر فروشگاهی بابت طلای دست دوم اجرت گرفت کارش غیرقانونی است و می‌توانید از او شکایت کنید.

منبع : طلافروشی اینترنتی آزادی گلد

کاربرد کانسیلر چیست ؟

کانسیلر چیست؟ کانسیلر همان کرم پودرها هستند، اما این بار فشرده روشن و رنگی، طریقه مصرف قبل یا بعد از کرم پودر می باشد، اگر بعد از کرم پودرتان آن را استفاده کنید بهتر است. کاربردی ترین استفاده آن ها در پوشاندن معایب مانند قرمزی پوست، تیرگی پوست، جای زخم روی صورت ورگهای زیرچشم می باشد. درجه انتخابی کانسیلر باید فقط یک درجه از کرم پودر صورتتان روشن تر باشد، اگر بیشتر باشد نتیجه عکس می دهد.

انواع کانسیلر

  • ماتیکی یا ( Stick )
  • مایع یا ( Liquid )
  • کرم

بیشتر بخوانید :

طرز استفاده کانسیلر :

بصورت خطی

برای زیر چشم بهتر است از ناحیه داخلی چشم به سمت قسمت بیرونی با نوک انگشت یا قلم مو به صورت نقطه زیر پلک پایینی را  کانسیلر بزنید.توجه کنید که کانسیلر چرب نباشد و بعد نقاط ایجاد کرده را با دست با هم ترکیب کنید تا یکدست و صاف شود و بتواند به راحتی کبودی چشم را پوشش دهد همچنین برای این مورد از کانسیلر با رنگ نارنجی می توانید استفاده کنید.با استفاده از کانسیلر سبز رنگ می توانید جای جوش، زخم را بپوشانید.این روش با آرایش های سبک در جاهای معمولی مناسب می باشد.

 بصورت مثلثی

این مدل باید بصورت نقطه های کوچک از گوشه داخلی چشم به شکل مثلث کشیده شود تا بالای  استخوان گونه و سپس نقاط را با کمی کانسیلر در داخل مثلث ترکیب کنید. برای جذابیت بیشتر و داشتن آرایش غلیظ از این روش می توانید استفاده کنید.

رنگ بندی کانسیلرها:

برای افراد سبزه کانسیلر طلایی بسیار مناسب است.

برای افراد با پوست روشن، روشن ترین کانسیلر مناسب است.

برای پوشش کبودی کانسیلر نارنجی مناسب است.

برای از بین بردن جوش و جای زخم کانسیلر سبز مناسب است.

برای پوشاندن تیرگی ها و رگ های آبی زیر چشم کانسیلر زرد مناسب است.

برای کمتر نشان دادن سن می توانید کانسیلر کرم را گوشه دهان بزنید و به برجستگی لب و دهان کمک کنید.

از طرف سالن زیبایی الماس نشان زیبایی دو چندان را برای شما آرزومندیم.

منبع : دوره های آموزش آرایشگری الماس نشان