میکروبلیدینگ ابرو یک روش نیمه دائمی در دنیای تاتو

اگر شما هم از داشتن ابروهای کم پشت خود خسته شده اید پیشنهاد میکنم مقاله امروز سالن زیبایی الماس نشان را دنبال کنید، میکرو بلیدینگ ابرو یا هاشور طبیعی ابرو از روش های دیگر تاتو ابرو محسوب می شود. روش جدید بوده و آرایش از نوع نیمه دائمی حساب می شود، چون جوهر به میانه پوست نفوذ می کند.برای انجام این روش حتما باید مجوز داشته باشید وگرنه انجام میکروبلیدینگ بدون داشتن مجوز غیرقانونی می باشد.

کاربرد میکروبلیدینگ:

اصلی ترین کاربرد آن در ایجاد خط های ظریف هاشوری شبیه به ضخامت موی ابرو می باشد.

برای ایجاد خط های هاشوری از  بلید استفاده می شود، به ردیفی از سوزنهای چیده شده در کنار هم که شبیه تیغ هستند را بلید می گویند که یک قلم به این سوزن ها وصل است که با فشار قلم، این سوزن ها رنگ را به صورت خط های هاشوری وارد پوست می کنند.

مزیت میکروبلیدینگ:

ایجاد کردن هاشور ظریف و طبیعی

روش ساده اما نیاز به مهارت بسیار بالا دارد.

استفاده از رنگ های غیرقابل مصرف را در این روش می توان پخت و مصرف کرد.

از روش میکروپیگمنتیشن سطحی تر است بدلیل نداشتن درد در حین کار از روش های دیگر مناسب تر بوده است.

رنگ تیره موجب ماندگاری بالاتر می شود جاهای خالی ابرو و قسمت تاج ابرو و دم ابرو رنگ زده می شود.

بیشتر بخوانید :

معایب میکروبلیدینگ:

نسبت به روش میکروپیگمنتیشن ماندگاری پایین تری دارد.

میکروبلیدینگ در روش بی حسی، رنگ، پوستت ها شبیه متد میکروپیگمنتیشن بوده و تفاوت آن ها تنها در نوع تزریق به پوست است.به دلیل لرزش دستگاه میکروپیگمنتیشن در هنگام تزریق به پوست، خط های هاشور ایجاد شده ضخامت بیشتری از موی ابرو دارند.

اگر در حین کار در روش میکروبلیدینگ خطایی رخ بدهد حتی کوچک ترین خطا غیرقابل بازگشت است و نسبت به روش میکروپیگمنتیشن  و ظرافتی که در میکروبلیدینگ است اشتباهات دقیقا مشخص می شوند و زیبایی کار را تحت تاثیر قرار می دهد.

نداشتن تنوع رنگ ابرو- پایه رنگ ها حتما باید روغنی باشند.

نکته:

نگهداری رنگ های که توسط آرایشگر پخته می شوند باید در یخچال باشند.

اگر غلظت رنگ هاشور بالاست با استفاده از روغن گیاهی جوانه گندم می توانید آن را رقیق کنید.

برای صرفجویی در وقت می توانید رنگ های زیادی را بپزید و برای هر زمان که نیاز داشتید از آن استفاده کنید.

آموزش انواع دور های تاتو ابرو، چشم و… توسط مدرسین مجرب در سالن زیبایی الماس نشان در خدمت شما دوستان گرامی، با وارد شدن در صفحه زیر اطلاعات تکمیلی تر را راجع به کلاس های ما مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید : دوره های اموزش آرایشگری الماس نشان

کوچک تر نشان دادن بینی با آرایش

به وسیله لوازم آرایش و گریم صورت می توانید بینی خودتان را کوچکتر نشان دهید.

در این مقاله با دوره های اموزش آرایشگری الماس نشان همراه باشید تا با انواع روش کوچک کردن بیتی با گریم آشنا شوید

با آرایش صحیح می توان  بینی را اصلاح کرد

اولین مرحله یکسان سازی پوست صورت با کرم پودر می باشد، بعد از شتشو صورت تمام سطح صورت را با کرم مرطوب کننده وسپس با کرم پودر بپوشانید.

دولین مرحله شناخت  فرم بینی می باشد: بزرگ،کوتاه ،بلند،قوزدار و

آرایش انواع بینی

بینی پهن :

شما نیاز به دو  رنگ سایه چشم تیره و روشن نزدیک پوست دارید، کناره های بینی را سایه ی تیره بزنید، سپس روی قسمت بینی از بالا به پایین از یک پودر رنگ روشن برای برجسته کردن بینی استفاده کنید.

بینی کج :

برای بینی کج همان کاری که برای بینی پهن انجام دادیم می باشد ولی روی پل بینی خود پودر خیلی روشن استفاده نکنید ،یا پودر نزنید یا از پودری که کمی تیره باشد استفاده کنید.

بیشتر بخوانید :

بینی کوتاه:

در اینجا به سایه یک درجه تیره تر از کرم روی پوست نیاز دارید و آن را بصورت دو خط روی  بینی می کشیم، توجه کنید برای همه بینی ها این دو خط رو می کشیم در واقع این دو خط زیر هردو ابرو قرار دارند و تا سوراخ های بینی امتداد دارند،این دو خط در واقعا همون خطهای استخوان بینی هست، برای داشتن بینی بلند تر این دو خط رو نزدیکتر از اون چیزی که هست می کشیم و زیر بینی رو با قلم موی یک درجه روشن تر از پوست صورتمان، روشن می کنیم.

بینی بلند:

این بار برای کوتاه نشان دادن برعکس عمل می کنیم و این دو خط بینی رو دورتر از حد خودش می کشیم تا بینی پهن به نظر بیاید و زیر بینی رو تیره می کنیم تا از بلندیش کم کنیم، اگر نوک بینی رو به پایین بود آن را تیره می کنیم تا خطای دید ایجاد کنیم.

بینی دراز :

برای رفع این مشکل نیاز به یک سایه ی تیره و کشیدن آن روی نوک و زیر نوک بینی و بین دو سوراخ های بینی دارید.(سایه تیره تر از آرایش باشد)

بینی قوز دار:

طبق عادت دو خط بینی رو ایجاد می کنیم، ما این دو خط رو کمی دور می کشیم چون قوز بینی باعث نزدیک شدن این دو خط شده است و وسط بینی (مابین دو خط)رو یک درجه روشن تر از پوست صورتمان می کنیم.

گرد نشان دادن نوک بینی:

اگر نوک بینی شما باریک است برای گرد شدن آن این دو خط را کمی دورتر از حد معمول می کشیم و وسط این دو خط را روشن می کنیم،با استفاده از قلم موی تیره نوک بینی یک هلال گرد بکشید و داخل آن هلال را با قلم موی روشن روشن تر کنید، حالا آن هلال را به طرف پایین با همان قلم موی تیره که کشیدید، فید کنید تا خطها محو بشوند.

منبع : الماس نشان

اجرت طلا به چه چیزی بستگی دارد؟

زمانی که یک عمده فروش (طلا فروش) محصولات را از سازنده میگرد، توافقی بین آن ها به وجود می آید که در آن، بر اساس برخی فاکتورها، اجرت طلا یا دستمزد سازنده را مشخص میکنند. که در واقع خریدار باید آن را پرداخت کند. فاکتورهای مهم تاثیر گذار  عبارتند از:

رابطه وزن قطعه ساخته شده با اجرت طلا

اجرت طلا را معمولا بر اساس وزن آن مشخص میکنند. برخلاف تصور و انتظار بسیاری از افراد که فکر میکنند هر چه وزن قطعه طلا بیشتر باشد، اجرت آن نیز بیشتر است، ما رابطه کاملا معکوسی بین اجرت و وزن طلا داریم.

به عبارتی هرچه وزن طلا بیشتر باشد برعکس تصورات طلا کم اجرت تر خواهد بود. اما وزن کمتر، اجرت بیشتری خواهد داشت. تعجب کردید؟ حق دارید. اما بد نیست بدانید سازنده طلا برای فرقی نمیکند چه وزنی از طلا را آماده میکند. چه سبک باشد و چه سنگین او برای ساختش وقت میگذارد و اتفاقا زحمت زیادی هم میکشد. طلا ساز همان میزان که روی طلای با وزن زیاد کار میکند، روی طلای سبک هم کار میکند. اما قیمت طلا کم وزن معمولا کمتر میشود و اگر اجرت خوبی به سازنده نرسد نتیجه زحمتش بی ثمر میشود.

فناوری که برای ساخت قطع طلا بکار میرود

فناوری به همه صنایع وارد شده و در خصوص طلاسازی ما نیز تعدادی فناوری و تجهیزات تخصصی داریم که در ساخت و تولید انواع استایل و مدل طلا به ما کمک کنند. هرچند که این تجهیزات و فناوری ها کار دست و زحمت انسانی را کاهش میدهند، اما هزینه خرید، استفاده و نگهداری آن بالا است. بنابراین هزینه طلا و در نهایت اجرت طلا هم بالاتر میرود.

البته بخش بزرگی از افزایش اجرات طلا ساخته شده، به خاطر قدرت مانور فناوری ها  و تجهیزات طلا سازی است. اگر به طلای ساخته شده توسط این تجهزات و نمونه های  انسانی و دست ساز توجه کنید، کاملا متوجه تفاوت آن ها خواهید شد. طلاهای ساخته شده با تجهیزات و ماشین آلات جدید بسیار ظریف، منظم، یکدست و متنوع هستند و در ظرف مدت زمان کمی هر مدلی که ما بخواهیم را خواهند ساخت. بنابراین اجرت طلا دستی و ماشینی کاملا متفاوت است.

بیشتر بخوانید : راهنمای خرید طلا

تاثیر ظریف کاری و حجم کاری که روی طلا صورت میگیرد

یک سازنده طلا بسته به سفارش و یا طرحی که در ذهن دارد یا سفارش داده میشود میتواند کارهای مختلفی روی یک محصول طلا انجام دهد. سازنده ممکن است از متریال و لوزام اولیه متفاوتی استفاده کند که هر کدام قیمت مختلفی دارند. برای مثال ممکن است انواع سنگ های قیمتی و نگین ها برای ساخت قطع طلا مورد نیاز باشد.

سازنده ممکن است سنگ را تراش بزند تا طرح خاصی را روی سنگ یا خود طلا اجرا کند. همه این اقدامات اصطلاحا به حجم کار طلاسازی مشهور است و هرچه حجم کار بالاتر باشد اجرت طلا هم بالاتر میرود.

در این بین تمام محصولات طلا همچون، انگشتر، گردنبند و … که در بافت آن ها از سنگ قیمتی تراش خورده استفاه شده باشد اجرت بیشتری دارند. زیرا حجم کاری که روی ان ها انجام میشود زیاد است. و غالبا از دستگاه ها و تجهیزات تخصصی برای ساختشان استفاده میشود.

جدای از اجرت طلا، خود سنگ ها قیمت زیادی دارند و شما باید هم اجرت بدهید و هم هزینه سنگ را به صورت مجزا پرداخت کنید.

رنگ قطعه طلای تولید شده نیز میتواند تاثیر گذار باشد. برای مثال طلای رزگلد یا طلای سفید نحوه ساخت متفاوتی دارد که نیازمند وقت گذاشتن هستند. علاوه بر این دقت و مهارت بالایی برای ساخت آن ها مورد نیاز است.

منبع : مجله طلا و جواهر

اجرت ساخت طلا

اجرت ساخت طلا همان سودی است که طلاساز بابت ساخت طلا دریافت می کند و به قیمت خام یک گرم طلا اضافه می شود، مقدار اجرت ساخت طلا برای مدل طلاهای مختلف متفاوت است و بستگی به نوع طراحی، نحوه تراشکاری و داشتن نگین و سنگ روی یک قطعه طلا دارد. توصیه می کنیم در هنگام خرید یک قطعه طلا که چشمتان را گرفته و قصد خرید آن را دارید، این سوال را از طلافروشان به صورت واضح بپرسید ( اجرت ساخت برای هر گرم این طلا چند است؟ ) در این صورت طلافروش با شفافیت بیشتری قیمت طلا را برای شما محاسبه می کند البته خالی از لطف نیست که بگوییم: حواستان به فاکتور خرید طلا هم باشد در این فاکتور باید اجرت ساخت با همان مبلغی که به شما اعلام شده است جدا از قیمت خام طلا ذکر شود.

اجرت ساخت درصدی

اجرت ساخت برخی طلاها به صورت درصدی محاسبه می‌شود و در این حالت طلافروش به شما مقدار مشخصی درصد عنوان می‌کند که این درصد را روی کل مبلغ طلا محاسبه می‌کنند و آن به قیمت نهایی طلا اضافه می‌کنند. به عنوان مثال ممکن است طلافروشی درصد اجرت ساخت را 20 درصد اعلام کند، که 20 درصد کل مبلغ طلا را محاسبه می‌کند و به قیمت نهایی اضافه می‌کند.

در این حالت افزایش و کاهش قیمت طلا در بازار روی میزان اجرت ساخت تاثیر مستقیم می‌گذارد و با کاهش قیمت طلا، اجرت کمتر و با افزایش قیمت طلا، اجرت ساخت آن نیز افزایش می‌یابد. اما نحوه محاسبه دقیق اجرت ساخت طلا در این حالت درصدی به چه گونه است؟

فرض کنید به طلافروشی مراجعه کردید و قیمت یک گرم طلای 18 عیار در آن روز 545,000 تومان است و اجرت طلایی که شما انتخاب کردید 20% درصد قیمت طلا است و قیمت نهایی آن به صورت زیر محاسبه می‌شود:

109,000 = %20 × 545,000

بیشتر بخوانید : خرید النگو طلا

اجرت ساخت به تومان

اجرت ساخت طلا در برخی محصولات به تومان حساب می‌شود و قیمت آن متغیر است و طلا با طلا فرق می‌کند. برخی این نرخ را از 30000 تومان تا 10000 تومان اعلام می‌کنند، که خب این نرخ بسته به نوع کار، تراشکاری و زمانی که می‌برد متغیر است. طلافروشان هنگام محاسبه قیمت نهایی طلا این نرخ را به قیمت طلا خام اضافه می‌کنند.

اجرت ساخت به تومان و درصد

در این مورد، اجرت ساخت طلا هم به صورت درصدی و هم به تومان محاسبه می‌شود. ممکن است طلافروش هم نرخ تومان به عنوان مثال 20000 تومان و هم درصد، به عنوان مثال 10 درصد را برای محاسبه اجرت ساخت استفاده کند.

در این حالت ابتدا نرخ طلای خام در میزان درصد ضرب می‌شود و بعد نرخ تومان اجرت به آن اضافه می‌شود و قیمت نهایی طلا با اجرت ساخت اعلام می‌شود. به عنوان مثال اگر قیمت خام طلا 545,000 تومان باشد، اجرت ساخت آن اینگونه محاسبه می‌شود:

74,500= 20,000 + 54,500 = %10 × 545,000

منبع : طلا فروشی آنلاین کیش طلا

انواع اکستنشن مو:

۱- استفاده از موی طبیعی

استفاده از موی طبیعی در اکستنشن توجه بیشتری را در مخاطب ایجاد می کند، قیمت این موها بالا می باشد و همچنین اکستنشن موی طبیعی مانند موی خودتان قابلیت رنگ و دکلره و هایلایت کردن و.. را شامل می شود.دوام اکستنشن با موی طبیعی بستگی به میزان رشد موی شخص از ۳ ماه تا ۶ ماه می باشد، اما هر۴۵ روز یکبار باید توسط متخصص آموزش اکشتنشن مو ، ترمیم انجام شود.برای تشخیص طبیعی بودن با آتش زدن چند تارمو از بوی سوختن مو میتوان متوجه شد،موهای که تارهای ضخیم دارند طبیعی نیستند.

۲- استفاده از موی مصنوعی

در این روش طول موی اضافه شده را باید حداکثر ۳۰ سانتی متر بلند کنید، مقدار بیشتر از این وزن مو رو زیاد می کند و به پوست سر فشار وارد می کند و باعث ریزش موهای طبیعی و کم پشتی می شود. بهترین طول متوسط برای موی اضافه شده مصنوعی ۲۲ سانتی متر می باشد.مدت زمان این نوع اکستنشن حدود ۳ الی ۴ ماه است و فاصله گرفتن آن ها از کف سر بستگی به سرعت رشد مو و سن شما دارد هرچی سن بیشتر باشد دیرتر فاصله موی مصنوعی از کف سر فاصله می گیرد.

بیشتر بخوانید : آموزش بافت مو

انواع روش های نصب اکستنشن مو

چسب کراتین

نوعی چسب بی ضرر است که برای جلوی سر و کسانی که موهای نازک و کم پشتی دارند روش خوبی می باشد، بالاتر از ریشه مو این چسب مالیده می شود و موی اکستنشن روی آن قرار میگیرد و بوسیله گیره موهای طبیعی و مصنوعی با حرارت بهم فشرده میشود و چسبیده می شود.

رینگ

این روش برای افراد با موهای نازک و کم پشت زیبایی ندارند و موقع جمع کردن مو رینگ مشخص می شود، در این روش رینگ واشرداری را داخل یک شاخه از مو مصنوعی می گذارند و  با قلاب های مخصوص موهای طبیعی را به داخل همان رینگ می کشند.با انبرک مخصوص ،رینگ ها را فشار محکمی می دهند تا مو ثابت شود و به این طریق موی مصنوعی به طبیعی متصل می شود.

دوخت مو

این روش هیچ آسیبی به مو وارد نمی کند هر زمان هم از موی طبیعی می توانید جدا کنید.

اکستنشن مو به روش لاینی

سریع ترین روش اکستنشن لاینی از بلند شدن پرپشت شدن موهایتان لذت ببرید،زیرا در این روش از چسب یا رینگ استفاده نمیشود.

 اتصال حرارتی

که در آن ابتدا یک دسته ی باریک از موها جدا شده و کمی بالا تر از ریشه مو محول چسب ناک خاصی مالیده میشود و یک دسته باریک از موهای اکستنشن روی آن قرار میگیرد سپس به وسیله گیره یا .انبرک ویژه ای این موها به هم فشرده شده حرارت انبرک چسب را ذوب کرده و موهای مصنوعی به موهای طبیعی میچسبد البته در این روش احتمال ریزش و آسیب بیشتراست

ما از طرف آموزشگاه آرایشگری الماس نشان زیبایی دو چندان را برای شما آرزومندیم.

منبع : دوره های آموزش آرایگشری