ست کردن آرایش با لباس عروس

اولین گام در پروسه ‌ی عروسی برای خانم ها انتخاب  یک لباس عروس مناسب با استایل عروس خانم می باشد.. گام‌های بعدی برای تکمیل آن، انتخاب مدل مو و آرایش عروس است. اما اگر هنوز مدل مو و ارایش خود را انتخاب نکریده اید در این مقاله از مجموعه مقاله های دوره های اموزش آرایشگری الماس نشان همراه ما باشید.

انواع ست کردن آرایش با لباس عروس

ست کردن مدل مو با لباس عروس ساده

فرهای بزرگ، موج‌دار کردن مو، بافت تیغه‌ی ماهی و مدل‌های طبیعی  معمولا با مدل لباس عروس سنتی طبیعی زیباتر به نظر می‌رسد  برای مدل آرایش عروس رنگ‌های خاکی که زیبایی طبیعی چهره‌ی شما را بیشتر نشان دهد و پوست‌تان را درخشان کند انتخاب مناسبی خواهد بو.

ست کردن مدل مو با لباس عروس پرنسسی

اگر لباس‌تان مدل پرنسسی است یک شنیون بسته گزینه‌ی مناسبی است. اگر لباس عروس شما دارای دامن بلند و تور فراوان است موهای باز بر‌‌روی بازوان‌تان هم مدل خوبی خواهد بود. برای مدل آرایش عروس رنگ صورتی ملایم با تناژ طلایی پیشنهاد می‌شود.

بیشتر بخوانید :

ست کردن مدل مو با لباس عروس با برش‌های خاص

همه‌ ی ما مدل موی مواج ده‌ی چهل را می پسندیم. برای مدل آرایش عروس، خط چشم کلاسیک گربه‌ای با رژ لب قرمز رنگ ظاهر اصیلی به شما خواهد داد.

البته در‌نهایت، مهم‌تر از هرچیز این است که در این روز احساس زیبا بودن داشته باشید و این‌که ظاهر شما در این روز گویای سلیقه‌ی شخصی شما خواهد‌ بود. گاهی اواقت قوانین را باید شکست و طبق سلیقه‌ی شخصی عمل کرد ولی اگر در انتخاب ظاهر خود در چنین روزی تردید دارید، امید است که پیشنهادات بالا کمک کننده باشند.

ما از طرف اموزشگاه آرایشگری الماس نشان زیبایی دو چندان را برای شما ارزومندیم .

اشتباهات آرایش عروس خانم ها

اگر شما اطلاعات لازم را در مورد روش‌های آرایشی متناسب با چهره‌تان و نکات لازم را برای انتخاب بهترین آرایش ندانید،ممکن است باعث شود آرایشتان در شب عروسی زیبا بنظر نرسد،برای اینکه آرایش عروس زیبا و بی نقص باشد، شما قبل از مراجعه به سالن زیبایی، نکاتی را باید بدانید تا دچار اشتباهات آرایشی نشوید.در ادامه این مقاله از مجموعه مقاله های آموزش ارایشگری الماس نشان همراه ما باشید تا با این نکات آشنا شوید.

اپلاسیون نکردن پوست صورت

قبل از آغاز اعمال آرایش، باید پوست خود را اپلاسیون کنید، اپیلاسیون ابرو و نواحی دیگر صورت خود را حداقل پنج روز قبل از روز عروسی انجام دهید. و اگر تابه حال هرگز پوست صورت خود را اصلاح نکرده­‌اید، اکنون زمان مناسبی برای آغاز این کار نیست.اگر پوست شما به این امر عادت نداشته باشد، ممکن است جوش­‌های کوچک یا بزرگی روی پوست‌تان به وجود آید.

بهتر است ابتدا صورت خود را با یک پاک­‌کننده ملایم شسته، و سپس از یک لوسیون مرطوب‌­کننده روی پوست خود استفاده نمایید. پس از آن، با استفاده از یک کرم سی ‌سی، رنگ پوست خود را همسان کنید.

 استفاده از فیکساتور ضد آب

برای دوام آرایش صورت عروس که از اول صبح شروع می شود و تا پایان مراسم عروسی باید دوام بیاورد،در این حالت باید از یک تثبیت کننده ضدآب بر روی صورت عروس استفاده گردد تا عرق و اشک باعث به هم خوردن آرایش عروس نگردد،حتما از ریمل مژه ضد آب استفاده کنید.

هنگامی که گریه می‌کنید، اشک‌­های خود را پاک نکنید.بجای آن یک دستمال نرم را به آرامی روی اشک­‌هایتان قرار دهید.در طول مراسم رژ لب و پودر همراه باشد،ُتا در صورت نیاز آرایش را ترمیم کنید.

بیشتر بخوانید :

مدل آرایشی مناسب با صورت

یکی از اشتباهات استفاده از مدل هایی است که ممکن است اصلا برای شرایط ظاهری شما مناسب نباشد روز عروسی شما نباید زمانی باشد که برای اولین بار، رژ لب قرمز یا آرایش چشم دودی را روی چهره خود امتحان می­‌کنید، بهتر است قبل از روز عروسیتان نیز یکبار آن مدل را بر صورت خود امتحان کرده و نواقص موجود را برطرف نمایید.

سعی کنید حتما قبل از روز عروسی با یک متخصص مشورت و فرم مناسب مدل صورت خود را انتخاب کنید، بهتر است با لباس سفید به آرایشگاه بروید این کار به شما کمک می کند تا دریابید که آرایش موردنظرتان با لباس سفید عروسی دقیقا چه ظاهری به شما خواهد بخشید.

استفاده بیش از حد کرم صورت

اکثر عروس‌ها فکر می کنند که برای داشتن یک ظاهر خوب در عکس­‌ها، باید از لایه‌­های کرم بیشتری روی پوست خود استفاده کنند.اما کاملا نادرست است فقط باید از کرم پرایمر استفاده کرده و سپس، با یک کرم پوشاننده مناسب پوست صورت خود را به شیوه متعادلی بپوشانید. استفاده از پرایمر می‌­تواند آرایش صورتتان را در تمام طول روز ثابت نگاه دارد. شما همچنین در کنار کرم پرایمر مخصوص صورت، باید از یک پرایمر سایه چشم نیز برای پایداری بیشتر آرایش چشم خود بهره ببرید.

استفاده بیش از حد رنگ برنزه

اسپری برنزه اغلب غیرطبیعی به نظر می­‌رسد، چرا که کل بدن شما را به طور مساوی با رنگ می­‌پوشاند، در شب عروسی سفید می­‌پوشید. این تضاد می‌­تواند ظاهر شما را غیرطبیعی جلوه دهد، بهتر است از یک کرم پودر برنزه برای تعمیق رنگ چهره استفاده کنید.بهتر است کل صورت و پلک‌­ های شما با یک رنگ برنزه عمیق پوشانده نشده باشد، زیرا این ظاهر تا حد بالایی غیرطبیعی به نظر می‌­رسد.. رنگ صورت و قفسه سینه باید با هم مطابقت داشته باشند، اما مرکز صورت باید نور اندکی را از خود منعکس کند.

ما از طرف سالن و آموزشگاه آرایشگری الماس نشان زیبایی دو چندان را برای شما نیازمندیم.

چگونه از خراشیدگی سطح طلا پیشگیری کنیم؟

چگونه از خراشیدگی سطح طلا پیشگیری کنیم؟
لازم به یادآوری نیست که باید از طلای خود به‌درستی نگهداری کنید تا مشکلی برای آن پیش نیاید. اما فارغ از این بدیهیات، در زیر چند نکته را گفته‌ایم که خوب است هنگام خرید طلا به آن‌ها توجه داشته باشید. با این کارها می‌توانید از از خراشیدگی سطح طلا پیشگیری کنید.

– طلایی بخرید که به‌راحتی خراش بر نمی‌دارد
طلا فلز نرمی است. هرچه عیار بالاتری داشته باشد، یعنی خلوصش بیشتر است و در نتیجه نرم‌تر است. اما برعکس، وقتی عیار آن پایین باشد، یعنی فلزات بیشتری در ساخت آن به‌کار رفته و در نتیجه، در برابر ضربه و خراشیدگی سفت‌تر و محکم‌تر خواهد بود. با این توصیفات، بهتر است برای خرید انگشتر طلا یا خرید النگو طلا که بیشتر در معرض آسیب دیدن هستند، عیار پایین‌تری را انتخاب کنید. اما برای طلاهای دیگر همچون گوشواره، آویز یا گردنبند که جایشان امن‌تر است، از عیارهای بالا استفاده کنید.

همچنین توجه داشته باشید که در بازار معمولاً دو مدل طلا عرضه می شود. یک، طلاهای درجه‌ی یک که کیفیت بالایی دارند و دو، طلاهای درجه دو که با اجرت کمی فروخته می‌شوند. طلاهای که باکیفیت پاپین‌تری ساخته شده‌اند، بسیار سریع‌تر از طلاهای دسته‌ی دوم تیره و کدر می‌شوند و ممکن است سریع‌تر هم خطوخش بردارند. بنابراین بهتر است از فروشگاه‌های معتبری همچون گالری پرسته طلای موردنظر خود را خریداری کنید تا مطمئن باشید که ۱۸ عیار و اصل هستند.

بیشتر بخوانید :

خرید آنلاین طلا 
– طلاهای ظریف را فقط در مواقع خاص استفاده کنید
وقتی می‌دانید طلای شما بسیار ظریف و آسیب‌پذیر است، بهتر است آن را هر روز و همیشه و همه‌جا استفاده نکنید. در مراسم یا قرارهایی که برایتان اهمیت بیشتری دارند از زیبایی این جواهرات بهره بگیرید. استفاد‌ه کوتاه‌مد‌ت از طلا و جواهر باعث می‌شود‌ که همیشه برق خود‌ را حفظ کنند‌ و کنر دچار خراشیدگی شوند.

– از طلای خود در حمام یا استخر استفاده نکنید
هنگام حمام کردن یا شست‌وشوی د‌ست‌هـا، جـواهرآلات خـود‌ را د‌ر بیاورید‌ چون صابون سبب ایجاد‌ لایه‌ای نازک روی جواهرآلات می‌شود‌ و برق و درخشش آن را به‌تد‌ریج از بین می‌برد

منبع : طلا فروشی اینترنتی کیش طلا 

ترفند داشتن چشمان درشت در آرایش عروس


چشم ها عضو مهمی در صورت هستند و زیبایی آن ها نقش بسزایی درزیبایی عروس ها دارد اگر شما به دنبال بهترین راه ها برای زیبا شدن در شب عرئسیات هستید در این مقاله با ازمجموعه مقاله های دوره های آموزش آرایشگری الماس نشان همراه ما باشید 
ترفند اول: سایه ی روشن
یکی از ساده ترین راهها برای این که چشمان تان را درشت تر نشان دهید، سایه روشن است. آرایشگران هم برای این که چشم ها را شاداب تر و روشن تر نشان دهند، از سایه های رنگ روشن استفاده می کنند. مقداری از سایه روشن را به گوشه چشم ها و بالای پلک هایتان بزنید.

ترفند دوم: رژلب کم رنگ
زمانی که شما از رژ لب بی رنگ یا کم رنگ استفاده می کنید، در واقع تمرکز را از لبان تان گرفته اید و به سمت چشم هایتان جلب کرده اید. با این روش به طور طبیعی چشم هایتان درشت تر به نظر خواهد آمد.

ترفند سوم: آب یخ
اگر صبح به زور از خواب بیدار می شوید، یک لیوان آب یخ چاره کار شما خواهد بود. اما این لیوان برای نوشیدن نیست، بلکه باید آن را روی صورت تان بپاشید. از آنجا که چشم های پف کرده، شما را خسته و کسل نشان می دهد، یخ می تواند به بهترین شکل عمل کند و چهره شما را، حتی بدون نوشیدن قهوه، بیدار و سرحال نشان دهد.

 ترفند سوم: کانسیلر روشن
کانسیلر رنگ روشن، نه تنها خستگی چشم های شما را از بین می برد بلکه آنها را درشت تر نیز نشان خواهد داد. اگر چه این کار ساده است اما تفاوت چشمگیری در چهره تان ایجاد می کند. بنابراین یک کانسیلر روشن بگیرید و آن را به زیر چشم هایتان بزنید تا سیاهی های دور آن را بپوشاند..

آقایان هم می توانند از کرم ضد آفتابی که با رنگ پوست شان تناسب دارد، استفاده کنند از آنجا که ناحیه دور چشم بسیار حساس است، سعی کنید که از کانسیلر مناسبی استفاده کنید تا هم روی پوست صورت تان به خوبی بنشیند و هم به پوست تان آسیب نزند.
بیشتر بخوانید : 
آموزش گریم تخصصی 
آموزش بافت مو 

ترفند چهارم: فر کردن مژه
اگر ازدسته خانم های شاغلی هستید که وقت زیادی برای آرایش کردن ندارند. در این شرایط باید به دنبال ساده ترین و سریع ترین روش برای جذاب تر شدن باشید. مژه تاثیر زیادی بر چهره دارد. بنابراین با کمی حالت دادن آنها می توانید ظاهرتان را از این رو به آن رو کنید. با حجیم تر کردن و بلندتر کردن مژه ها، چشم هایتان بیشتر به چشم می آید. بنابراین فر مژه می تواند دوست خوبی برایتان باشد.

ترفند پنجم: کشیدن خط چشم روشن
اگر چه سایه چشم روشن، چشم های شما را بزرگ تر نشان خواهند داد، اما خط چشم را هم فراموش نکنید. اگر تا به حال از خط چشم سیاه استفاده می کردید، زمان آن است که خط چشم های رنگ روشن را هم امتحان کنید. با روشن کردن دور چشم هایتان، قرمزی، سیاهی و خستگی آنها از بین می رود و چشم هایتان حالتی شاداب تر و سالم تر به خود می گیرد.

ترفند ششم: ویتامین سی
ویتامین سی به داشتن پوستی روشن و شاداب کمک می کند،بنابراین از میزان ویتامین سی بدن تان اطمینان حاصل کنید. این ماده لکه های حاصل از آفتاب، نشانه های پیری و بی رنگی پوست را از میان می برد و چشم هایتان را جذاب تر و شاداب تر از قبل نشان خواهد داد.پ
ما از طرف آموزشگاه آرایشگری الماس نشان زیبایی دو چندان را برای شما آرزومندیم

آموزش آرایش چشم

چشم ها عضو مهمی در صورت هر فرد هستند و نقش موثری در زیبایی ضورت دارند اگر شما هم به این موضوع معتقدین در این مقاله از مجموعه مقاله های دوره های آموزش آرایشگری الماس نشان همراه ما باشید.

برای بالا بردن چشم های افتاده به سمت پایین

گوشه داخلی را پایین  آورده و گوشه بیرونی را بالا بکشید .سایه چشم تیره را در قسمتی بکار ببرید که حالت چشم و مژه را به سمت بالا ببرد.

برای پایین اوردن چشم های کشیده به سمت بالا

با رسم یک هلال ماه در گوشه داخلی چروک پلک را بپوشانید و شپس ان را در درست گوشه بیرونی به پایین بکشید.

بیشتر بخوانید :

چشم های نزدیک به هم

فاصله دو ابرو را زیادتر کرده چشم را کشیده و در جهت شقیقه ها طراحی نموده و مژه ها را تا جایی که گوشه بیرونی کاملا محو شود فر کنید.

چشم های دور از هم و باز

فاصله بین دو ابرو را به یکدیگر نزدیک نمایید و چشم ها نباید کشیده و در جهت شقیقه ها طراحی گردد.

چشم های پف کرده

چشم را با یک مداد چشم تیره طراحی کرده و آن را تا گوشه بیرونی چشم بکشید. وسط پلک یعنی جایی که پف دار تر به نظر می رسد را با سایه گودتر نشان دهد.

چشم های گود فرو رفته

از سایه چشم با رنگ روشن در پلک بالایی استفاده کنید و در آرایش مژه ها آن ها به خوبی فر کنید.اگر از مژه های مصنوعی استفاده می کنید بدانید که آن ها باید کوتاه باشند.طوری که سایه ایجاد نکنند.از رنگی استفاده کنید که استخوان زیر چشم را گردتر نشان دهد.

چشم های برامده (ارثی)

زوایا را با یک مداد تیره عمق داده و انها را به صورت عمودی پایین آورده و به صورت افقی پهن تر کنید.از سایه چشم تیره در پلک بالایی استفاده کنید(از مژه ها به سمت چروک ها )

برای چشمانی که حالت بسته دارند

ارایش گوشه های داخلی چشم می بایست کمرنگ باشد.برای مداد داخل چشم اگر چشم درشت باشد از رنگ قهوه ای و مشکی استفاده کنید.

ما از طرف آموزشگاه آرایشگری الماس نشان زیبایی دو چندان را برای شما ارزومندیم .