جدیدترین مدل بافت مو

هزاران سال است که زنان در سراسر دنیا موهای خود را به روش ها و مدل های مختلفی میبافند و این هنری دیرینه در جهان است. اما اکنون و در قرن حاظر خانم ها بیشتر از هر وقت دیگری رو به انواع مدل های بافت مو آورده اند. گستره این هنر به قدری زیاد است که از یک بچه مدرسه ای گرفته تا خانم های مسن نیز از آن استقبال میکنند و برایشان مدل های مناسب زیادی وجود دارد. نمیخواهیم مقدمه را کش دهیم برای همین خیلی سریع سراغ ۳۰ بافت مو جدید در سال ۲۰۲۰ میرویم که به عنوان بهترین استایل و مدل ها در این سال شناخته میشوند.

مدل بافت مو جدید جعبه ای

مدل موی جعبه ای یکی از انواع سبک های بافت آفریقایی است که هیچوقت از مد نمی افتد و امسال هم به عنوان یکی از بهترین مدل ها شناخته شده است. برای داشتن چنین بافت مویی میتوانید موهای طبیعی خود را به این شکل ببافید و یا اینکه از اکستنشن مو بافته شده استفاده کنید.

بافت مو فرانسوی

هرچند که این بافت، نوعی بافت کلاسیک در نظر گرفته میشود اما همچنان به عنوان یک مدل پویا در سال ۲۰۲۰ نیز مورد استفاده قرار میگیرد. از این مدل بافت میتوان در دورهمی های دستانه، باشگاه یا جاهای دیگر نیز استفاده کرد.

بافت پونیتیل

این بافت از دسته بافت های آفریقایی است و بیشتر جنبه زینتی دارد. از این بافت ها بیشتر در مراسمات و جشن های موسیقی و کلاب ها استفاده میشود.

مدل مو هلندی

بافت هلندی از شکیل ترین مدل های بافتن موست که این روزها در اغلب سالن های زیبایی و آرایش مو، برای مشتریان انجام داده میشود.

بیشتر بخوانید :

آموزش شینیون

مدل بافت مو جدید کروشیت

این بافت معمولا درشت است و چیزی که خیلی چشم ها را به خود محو میکند استفاده از بندها و نوارهای زیبا در لابلای دسته های موی بافته شده است.

مدل جدید بافت مو لیمونادی یکطرفه

برخلاف نامش خبری از لیموناد یا رنگ آن در موها نیست و صرفا یک نامگذاری ساده است که آن را شخص بافنده برای اولین بار رویش گذاشته است. موها کاملا در همه جهات بافته میشوند اما بیشتر دسته های بافته شده به یک سمت سر هدایت میشوند.

بافت مو تیغه ماهی

این مدل مو بسیار قدیمی است اما همچنان به عنوان یکی از بافت های زیبا همچنان طرفداران زیادی داد. این نوع بافت ساده اما در عین حال زمانبر است.

مدل موی ناتلِس

از ظریفترین انواع بافت که این روزها سلبریتی های مشهور آمریکایی از آن ها بسیار استقبال کرده اند.

میخوای تو هم بافت مو یاد بگیری؟

اگر با دیدن این مدل ها به سرت افتاده که تو هم چنین شاهکارهایی رو خلق کنی الان بهترین فرصته که به صفحه آموزش یافت مو بری. سالن زیبایی الماس نشان به عنوان یکی از بهترین سالن های زیبایی تهران، علاوه بر ارائه تمام خدمات آرایشی کلاس های آموشی هم داره که شما میتونید در این کلاس ها هر آنچه در حرفه آرایشگری هستش رو یاد بگیرید. یکی از این دوره ها، دوره آموزش بافت مو یا کلاه گیس بافت هستش که با گذروندن این دوره شما میتونید همه این مدل موهایی که در این صفحه دیدید و هزاران مدل دیگر را به راحتی یاد بگیرید.

منبع : دوره های اموزش آرایشگری آلماس نشان

بهترین سالن زیبایی برای عروس

انتخاب آرایشگاه مناسب برای روز عروسی

یکی از مهم ترین بخش برای عروس خانم ها، آرایشگاه و انتخاب آرایشگر می باشد، امکان دارد شما تعریف فلان سالن را از نزدیکانتان بشنوید ولی از این خبر ندارید که آرایشگر ماهر است یا مبتدی، برخی سالن‌های برند فقط به دلیل شناخته شده بودن سر زبان هستند اما اگر شما به آنها سری بزنید ممکن است اصلا از کیفیت کار، بهداشت یا طرز برخورد آرایشگران خوشتان نیاید.

یک سالن خوب سالنی است که پرسنل آن با شما رفتار محترمانه‌ای دارند، به حداقل‌های حقوق مشتری اهمیت می‌دهند. محیط آن از جمله،میزکار، دیوارها، کف و سرویس‌های بهداشتی تمیز وباطروات باشد.

آرایشگر باید هنرمند ، خلاق و با حوصله باشد. یک آرایشگر ضمن اینکه باید تکنیک‌ها و روش‌های آراستن مشتری‌ را بداند باید سلیقه و ابتکار خوبی داشته باشد تا بتواند در مورد هر کس تکنیک‌ها را به طرز منحصر به فردی پیاده کند. مثلا شما می‌گویید این مدل را دوست دارم آرایشگر باید بتواند این مدل را برای شما نقد کند و بگوید به چه دلایلی موافق یا مخالف خواسته ی شماست.

بیشتر بخوانید :

اطلاع از نظرات مشتریان

حتما در سالن زیبایی مشتری‌هایی حضور دارند که از قبل به این سالن مراجعه می‌کنند کنار آنها بنشینید و در مورد سالن و آرایشگاه مورد نظرتان از آنها بپرسید. این افراد می‌توانند معایب یا محاسن کار سالن یا آرایشگر را در اختیارتان قرار دهند

استفاده ازخدمات آرایشگاه

برای دیدن کیفیت کار اگر سالن و آرایشگری را انتخاب کردید حتما چند ماه قبل از عروسی خدمات زیبایی که از او می‌خواهید را امتحان کنید،انجام خدمات دلخواه مانند گریم صورت، کمک به پوشیدن و ست کردن لباس عروس، پاکسازی پوست و… ممکن است آرایشگر خیلی خشن و باعجله بخواهد کارش را یک‌ جوری تمام کند یا این‌که اصلا نتیجه کار او را نپسندید و ترجیح بدهید پول ‌تان را در سالنی دیگر خرج کنید.

دیدن نمونه کارهای قبلی

دربسیاری از آرایشگاه‌ها آلبوم نمونه های قبلی وجود دارد می‌توانید حتی آلبوم عروس هایی که این سالن آراسته را نگاه کنید. البته این آلبوم‌ها و پرسیدن از سوابق آرایشگر نمی‌تواند چندان نتیجه قابل اطمینانی به شما بدهد، متاسفانه بسیاری از آرایشگران از تصاویری جعلی به عنوان نمونه کار استفاده می کنند،پیشنهاد میکنیم فقط به تصاویری اعتماد کنید که در آنها بخشی از سالن آرایشگاه و یا کارت ویزیت آنها به وضوح دیده می شود.

منبع : دوره های آموزش آرایشگری الماس نشان

رفرنس : الماس نشان

روش هایی طبیعی برای پهن شدن ابرو

ابرو ها نقش بسزایی در زیبایی صورت دارند و تناسب ان ها با چشم ها می تواند این زیبایی را دو چندان کند.

 این روز ها نیز ابروهای پهن بسیار زیبا و جذاب به نظر می رسند اگر شما هم به دنبال پهن شدن ابرو های خود هستید در این مقاله از مجموعه مقاله های آموزش آرایشگری الماس نشان همراه ما باشید.

ابروها

اگر به دنبال روش آسان و کاملا طبیعی برای پهن شدن ابروهای خود هستید، روش های زیر را امتحان کنید…

 روغن کرچک

.روغن کرچک، برای کاهش رفع چروک های دور چشم است با ماساژ روغن کرچک بر روی ابروها و البته مژه ها، شاهد رشد موهای جدید باشید

  آب پیاز

آب پیاز، آب پیاز با داشتن سولفور و افزایش گردش خون ، به ضخیم شدن کمک خواهد کرد. بسیار موثر برای پر پشت کردن ابروهای نازک شده است.

بیشتر بخوانید :

 روغن نارگیل

ماساژ ابروها با این روغن موجب تیره تر شدن رنگ ابروها و رشد مجدد موهای ابرو و ضخیم شدن مو می شود.

  آلوئه ور

از آلوئه ورا هم میتوان برای رشد و تقویت ابروها استفاده کرد.

 شیر

برای تغذیه ابرو و پرپشت کردن آن ها می توان از ماساژ شیر بر روی ابروها، استفاده کرد

ویتامین E

یک عدد کپسول ویتامین E را باز کرده و محتوی آن را با برس ابرو، روی ابروها بمالید. ماساژ ابروها با آن باعث تقویت و رشد آنها را تسریع خواهد کرد ،این روغن، ریزش ابروها را متوقف ساخته و ابروها را پرپشت خواهد کرد.

منبع : https://www.almasneshansalon.com/


انتخاب خط چشم برای انواع چشمها

چشم ها نقش مهمی در زیبایی چهره هر فرد دارند و آرایش صحیح نقش بسزایی در زبیاتر شدن آن ها دارد ، در این مقاله از مجموعه مقاله های آموزش آرایشگری کیش طلا قصد داریم شما را با خط چشم مناسب هر چشم اشنا کنیم .

اگر چشمان درشتی دارید:

اول از همه اینکه خط‌چشم پهن کاملا برای شما برازنده است همچنین توصیه می‌کنیم داخل چشم را سیاه کنید وقتی داخل چشم درشت سیاه شود، چشم کوچک‌تر و گردتر جلوه می‌کند.

اگر چشمان گود رفته دارید:

شما به هیچ وجه نباید داخل چشم‌ها یا اطراف آنها را سیاه کنید چون چشم‌هایتان خیلی ریز و گودرفته‌تر جلوه خواهند کرد بهترین حالت برای شما یک خط‌چشم باریک و ظریف است، البته سایه‌های روشن هم به این هدف شما کمک می‌کنند.

اگر چشمانی از حدقه بیرون زده دارید:

پیشنهاد می‌کنیم پشت چشم را یک خط چشم پهن بکشید، در ضمن توصیه می‌کنیم از سایه تیره نیز به‌عنوان مکمل استفاده کنید چون سایه تیره بیرون‌زدگی را می‌پوشاند وقتی تیرگی‌های پشت چشم زیاد شود، چشم فرورفته‌تر جلوه می‌کند.

بیشتر بخوانید :

اگر چشمان ریزی دارید:

برای درشت جلوه کردن چشم‌ها بهتر است هم بالای چشم خط بکشید و هم پایین آن؛ چون به‌طور کلی وقتی خط چشم پایین را بکشید چشم‌ها درشت‌تر جلوه می‌کنند.

اگر چشمان با فاصله دارید:

بهتر است از خط‌چشم‌های گوشه‌دار استفاده کنید، یعنی خط‌چشم از گوشه داخلی چشم بیرون بیاید این کار باعث می‌‌شود فاصله میان چشم‌های شما کمتر خودش را نشان دهد چون خط‌چشم این فاصله را می‌پوشاند.

اگر چشمانی نزدیک به هم دارید:

شما نباید خط‌چشم‌تان را از ابتدا بکشید بهتر است از خط‌چشم نیمه استفاده کنید و بیشتر روی انتهای چشم کار کنید یعنی از نصف پایانی یا یک سوم انتهایی آن خط چشم بکشید تا فاصله بین چشم‌ها بیشتر جلوه کند.

اگر چشمان گردی دارید:

شما باید نیمه ابتدایی چشم را خطی بسیار باریک بکشید و بعد به مرور تا انتها آن را پهن کنید در ضمن بهتر است گوشه خارجی چشم را بکشید تا چشم کشیده‌تر به‌ نظر برسد و گردی آن را بپوشاند.

ما از طرف اموزشگاه ارایشگری الماس نشان زیبایی دو چندان را برای شما آرزومندیم.  

مراقبت شبانه پوست

رژیم شبانه در آموزش پوست که هر شب باید تکرار شود به ترتیب شامل:

۱_ استفاده ازپاک کننده پوست به نام شیر پاک کن

۲- تونرToner: به معنای متعادل کننده چربی پوست است.

۳- مرحله سوم رژیم شبانه شما ژل الفاهیدروکسی اسید ۱۵ درصد

مرحله ی چهارم مراقبت پوستی شبانه شما شامل یکی از موارد زیر است:

۴- درمان ضد جوش یا ضد اکنه در صورتی که پوست شما دارای جوش های ریز زیرپوستی یا جوش های درشت است.

۵- کرم های روشن کننده در صورتی که پوست شما دارای لک و یا کک مک می شود.

بیشتر بخوانید : آموزش گریم

سرم ضدچروک

توجه: اگر پوست شما همزمان جوش و لک دارد می توانید هر دو کرم را با هم یا به صورت یک شب در میان استفاده کنید

رژیم روزانه پوست که هر روز صبح پس از برخاستن از خواب انجام می شود :

پس از شستشوی صورت با اب ولرم

۱_ استفاده از cleanser

۲- استفاده از Toner

۳- استفاده از مرطوب کننده یا moisturizer

۴- استفاده از ضدافتاب با spfحداقل ۳۰

لازم به تذکر است که افرادی که پوست چرب دارند باید همواره از محصولاتoil free استفاده کنند

۵- در نهایت اگر مایل به استفاده از محصولات ارایشی هستید می توانید در این مرحله استفاده کنید

به طور کلی پوستهای دارای جوش زیرپوستی بهتره تا حد امکان کرم پودر و پن کک کمتری استفاده کنند

منبع : دوره های آموزش آرایشگری

رفرنس: الماس نشان